neděle 31. července 2016

Doma je doma, furt stejný a vlastně vůbec nic. Ikdyž když chceš jde to i v Česku hezky aneb miluju svý přátele a svůj život

Čaute milí přátelé,

 hážu zase menší update. Pár lidí mi můj blog pochválilo, což jsem nečekal a vlastně jsem ani netušil že to někdo může číst. Každopádně děkuju moc, vážím si toho a určitě se v psaní polepším!! Slibuju :)

 Tak co se stalo nestalo, první měsíc co jsem zpátky doma jsem stihnul 4 festivaly, byl to fakin hell. Všechno to přivitání, všechny ty akce byly mega boží. Prvně jsem navštívil sweetsen fest hned první den po mém příjezdu. To byla šou ;D Ztratil jsem bráchu ikdyž jsem slíbil že na něj dám pozor;D Rozjeli jsme to krásnou cuba libre párty u našich na gardenu a hráli jsme taky beer pong, což si moje máma okamžitě zamilovala ( pak po kom jsem alcoholix haha)..


 Z celýho víkendu mám asi jen tuhle fotku s bonesákem, kde je vidět můj krásně vybitý zub ;D asi dobrá párty čo sa somnou první dva dny zpět v ČR sakra stalo ;D haha

Další festival byl Beats 4 love, kde jsem mimochodem chtěl vzít i svý kamarády z Malty, kteří jsou původem z Anglie. Nevyšlo, vidíme se v zimě Dave Lemar a Leighton (y) Top guys.. To bylo taky hustý, trancová stage a hlavně quest hned po vlezu do areálu, kdy jsem se klasicky všem ztratil a celou noc jsem tam pak lítal ani nevím s kým a nic si nepamatuju, jelikož jsme už ve vlaku dali 1,5 litru morgana ;D Každopádně si pamatuju že trance stage a Dj Ronski Speed to nejvíce dával, a pak vlastně už nevím nic. Ještě si pamatuju pár klasických Švidrovin a ostatních mega boys na breakbeatu, jinak windows 12.. ale asi jsem se bavil, ikdyž mi ráno nebylo moc dobře, asi jsem snědl něco co jsem neměl na dnb stage.. fotky radši nejsou


Mám to tak smíchaný, že ani nevím co bylo kterej den. Jen vím že jsme vyrazili někam s Martinama, ti mě přivítali jako první :) Takže díky moc všem Martinům co slavili můj přílet, jste top.



Do toho se nějak přímíchal Colours of Ostrava, kde jsem dostal přes kamaráda pracovní nabídku. Bylo to super, práce s lidmi klasicky fun jak svině, ožralí omezení mentálové, ale i super šťastný a inspirativní lidi, tak už to bejvá. CoO jako festival takový jsem navštívil poprvé, ale moc jsem si ho užil i těch pár posledních hodin. Underworld na živo byla totální topka, pařil jsem jak zběsilý, a dokonce jsem nebyl ani v kaši. Jako možná byl, kolem 8 prášků na bolest a 6 mojit udělá svoje ;D
 Připadal jsem si jak král, jezdil jsem tam na totálně šéfovským kole všichni se smáli a všichni si nás fotili a zase jsem byl pozván na točení nějakého spotu pro oficiální fotografy Coloursů, takže dělo. Festival hodnotím hodně kladně a hodně jsem si to užil, příští rok půjdu zas jestli budu tady v ČR..


 Opravdu se omlouvám, nevím jestli to bylo před nebo po, ale také jsem strávil fajn večer s mými ex spolužáky ze střední, dělal jsem nějaký koktejly z jegra, který snad chutnaly, ale neměl jsem všechny přísady takže byly celkem oničem;D ale i tak to byl fajn večer u Bláži, dík moc za organizaci Honzíku a všem zúčastněným (Kaťa, Míša, Filouš) za super večer. Další den jsme dali i Hukvaldy len tak, kde nám nebylo vůbec dobře..


V neposlední řadě musím zveřejnit úžasné odpoledne s večerem až do nočních hodin u Jiříka, který nás s Pájou Nutelem neskutečně pohostil, a ikdyž jsem radši nemluvil jelikož jsem totálně zíral jaká je pohoda když si to někdo udělá a jak to krásně může všechno šlapat. S Aničkou jsou šťastní, Melinka je krásná zdravá princezna a vždy když jsem s nimi tak jsem nabit pozitivní energii a radostí. Takže taky díky moc Maliňákům za mega přivítání určitě to byl fajn večer který si zaslouží zmínku.
Také bych chtěl poděkovat všem klukům z FMek i z Bonusu, určitě další super večer u Marťase s Marťasem, který se sem přestěhoval z Ov. Buřili jsme plejaka jak zběsilí a celý den byla zábava =D Tak samo ráno s Ráďou Ladikem a Markétkou v Excelu, jooo tam je vždycky fajně. Byla sranda, viděl jsem fotky z dovči :DD Poděkování posílám taky Jackoviiii a Jokerkovi, za to že mi pomáhali když mi bylo nejhůř. My jsme sice neposeděli pořádně, ale to ještě stíháme napravit nebojte se nic. ;D Prostě jsem obklopen těma top lidma, na co se zahazovat s těmi, kteří vám hážou klacky pod nohy nebo vás dělají akorát smutnými??? JE DŮLEŽITÉ DĚLAT ŠŤASTNÉ TY, KTEŘÍ VÁS NAPLŇUJÍ A TĚM VĚNOVAT SVŮJ ČAS!!!!



Tak a blížíme se ke konci Července, jo Července. Ještě jsem si pinknul hrady.cz Kunětická hora, kde mě také zlanařil good mate Tom, dokonce přijel i lifemate Rylkouš, takže to byla jazda jak svině. Češi byli vpohodě, svoji a šťastni, a bylo to úplně něco jiného jak už kvůli složení kapel, tak už kvůli kempování a prostě festivalu v přírodě u hradu. After párty v noci v bazénu byla hustá, atmosféra v areálu festivalu taky úžasná, přálo sluníčko a počasí, všichni vklidu, tak to má bejt.
 Za zmínku stojí i teleport někam na vesnici u Prahy, kde jsem prostě někomu sedl do auta neřekl ani slovo a odjel. Slečna mě pak vysadila a s přítelem odjeli. A já byl někde na vesnici sám jen s telefonem. WTF!! :D Ještě že jsem ale pořádnej dobrodruh, a po cestování ve světě sám s batohem mě nic nezastaví žejo, takže jsem směřoval své nadpřirozené síly néé do propadání panice, ale do toho co by se dalo v té vesnici dělat a co vlastně budu dělat. Nakonec jsem potkal frajera, kterému skládám respekt, srazila ho motorka na přechodě v 130km/h a přežil to. A zůstal dobrý, vysmátý pozitivní a váží si života. Tímto tě zdravím Pavle, a mrzí mě že na sebe nemáme žádný kontakt. Tak nějak mi pomohl a dostali jsme se zpátky spolu na ten festival, ale již po přejití brány jsme se zase ztratili. :/ Shit happens
Určitě nelituju, jsem moc rád že jsem nakonec jel, ikdyž jsem nechtěl kvůli financím (jeden z problémů, proč jsem tento rok nejel na Pokerarena.cz sraz na Seči). Nakonec se to ale vyvrbilo tak, že jsme navštívili poslední den tohoto srazu, a my měli možnost klukům pomoct s transportem zpět do Olomouce, a asi na hodinu jsem měl možnost vidět Tadocha, Petu mexiko, Evku a tak :) Domů z hradů a z poker srazu všichni jeli šťastní, někteří spali ještě na plech (že Marťo) a tak jsme s Vokim,Čestou,Chikem a Rylkasem stihli i výkleky.
 Krajina v Čechách nejvíc neskutečná, ty pole a klid všude, vesničky, rád na to vzpomínám. Takže za víkend festival, poker sraz, výkleky a ještě i poker festival v Olomouci v Hodolanech, já myslím že quest Červenec completed..





Tak tímto bych ukončil měsíc Červenec, bylo to neskutečně legendary a tento rok nás čeká ještě hodně vydařenejch věcí! Určitě se těším na Day D, na kterém jsem byl jen jednou, a bylo to epic s Kubíkem Pitrisem Marou Nutelem Rylkazem a spol. Za zmínku stojí třeba mácháč, kde se po haldě možná taky nějak dostanu, a určitě hodně slunečných krásných dnů, které budou stát za to!!! :)))

Takže vás očekávám na drinku v Irské ve Frýdku, dojděte pokecat, oslavit narozeniny či jen tak posedět na kafe či na koktejl, budu rád když vás tam uvidím :)

Příště mám v plánu házet nějaký příspěvky o nějakejch vtipnejch příhodách z víkendových akcí zpoza baru, tak je určitě se na co těšit, některý jsou dost vtipný haha.


Jo a mimochodem, chtěl bych podotknout, že život v zahraničí mě naučil jednu krásnou věc. Nedělat si z ničeho velkou hlavu, a problémy řešit s klidnou hlavou, a vlastně těm stupidním obyčejným problémům se vyvarovat a brát věci s nadhledem. Také mě to tam naučilo být cílevědomý, jít si za tím, kam člověka srdce víra a přesvědčení táhne a říkát NE tam kde je třeba. = )

 Takže buďte dobří, mějte se moc krásně užívejte si každý další den a děkuji že jste mi někteří tak moc blízcí a inspirujete můj život. Ať se daří čuuuuus !!!!!!!!!!

1 komentář: