čtvrtek 24. března 2016

Ztracený, nalezený unavený a první Vlog

Zdááárek lidi, tak jak to šlape?:)

Rozhodl jsem se natočit první Vlog, tak si to užijte. V dnešním díle trošku představím jak to tady chodí, jak jsou lidi nemoderní a jak nic neřeší:)

Jinak kdyby někoho zajímalo co jím, je to hlavní jídlo po tréninku. Akorát jsem došel domů, jídlo je brambory, brokolice, 4 celé vejce a další 4 bílky, rajče, okurka a pálivá jalapeňos sauce. Uvařil jsem to dobře až na to že to pálelo jak sfiňa :D


Trénink dnes byl Záda+Triceps, docela vyčerpávající.
Odjel jsem Stahování kladky na široko, přítahy na stroji v sedě, shyby, stahování rovné činky ve stoje.

Tricepsový zdvih s ez činkou, stahování kladky na každou ruku podhmatem, tricepsové kliky na bradlech.

DO MRTVA PIČO DOKUD SVAL NEODJEBEŠ JINAK TO NEMÁ CENU TAM ANI CHODIT..
Jsem vždycky nasranej, když jdu domů a mám pocit že jsem ojebával váhu, techniku nebo necítím ten sval jako bych tam ani nebyl.. Ztráta času, asi tak jako když se stýkáš s holkou, která ti nikdy nedá, úplně ztráta času:))))) hahaha just kidding :D

Holky neřeším, čekám na svojí kočičku, která se bude zajímat tak jako já o vaření cvičení a tak. Nechci žádné koště nafejkované hezké a v hlavě vyjebané nebo tělo úplně na piču fuj, mrdky :D


Žádné komentáře:

Okomentovat