úterý 23. února 2016

Stěhování na Maltu

Čauko všichni,

tak se po delší odmlce konečně ozývám, tentokrát z nádherné slunečné krajiny, z Malty.
Rozhodl jsem se o Anglii nakonec ani nepsat, snad jen napíšu že to byl test ohněm, hodně mi to dalo a byl to podnět vlastně i potom zase vycestovat z České Republiky.

 Věci se mají tak, že jsem se rozhodoval co budu dál dělat, něchtěl jsem zůstat doma chtělo to zase nějaký nový dobrodružství, tak jsem se koukal po netu a ani už nevím kde jsem našel blog od nějakých čechů žijících na Maltě. Dost se mi zalíbily fotky, počasí, moře, pláže, příroda a super lidi. No a ejhle, už jsem tady. Nějak po vánocích jsem booknul letenku na 17.1.2016, ušetřil nějaký drobáky a už jen čekal na odlet. 

 Cesta byla super, rodiče s babičkou mě hodili na letiště do Vídně, jeli jsme ve sněhu a občas na suchu, vůbec jsem nevěděl co od toho mám čekat. Jedu někam ani nevím kam, ve Vídni ani na Maltě jsem vživotě nebyl, no prostě super dobrodružství, něco pro mě. Let byl super easy, nějaký malý turbulence jenom jinak se společností Air Malta jsem byl více spokojen než předtím s Ryanairem, nevím proč. Letadlo bylo prostorný hezký, což se divím na Maltské podmínky :D (lol lol)

 Po příletu jsem hledal chlápka s cedulkou rumburak, můj kamarád Dan ze Slovenska se o mě postaral, mohl jsem u něj bydlet první týden a pomohl mi najít formy a poradit, kde můžu vytisknout CVčka atd. Ukázal mi kus Malty, seznámil mě se super lidma a hlavně s Remim, kamarádem z Polska, se kterým momentálně žiju a ještě nějakou asi budu. Bydlíme v krásné čtvrti v Pembroke, z balkonu vidím na moře.. 




Našel jsem si práci v restauraci, kde jsem byl týden, jelikož se mi pak ozvali z baru v diskotékové čtvrti Paceville v St. Julians. Je to celkem pohoda, musím se toho ještě hodně naučit, hlavně všechny druhy alkoholu a koktejlů. Lidi jsou super, když se baví je to zábava a baví to i mě, jsou přátelští snad všude na ostrově. Jediný co mi vadí je hluk, jelikož mi pořád píská v uších a zakouřené prostředí.

Když mám den volna, chodíme hrát freesbee, stolní tenis a hlavně jsem teď poznal lidi, taky super Čechy, kteří založili calisthenics workout a cvičí venku. Dnes jsem byl poprvé a můžu říct, že něco takového je fakt úžasné. Dělat shyby a kliky metr od moře, to je fakt nádhera. Vzduch je super, cvičení tak nabírá úplně jiné rozměry.

 Celkem teď bojuji s financemi, čekám na první výplatu a za odměnu si asi zajdu někam do restaurace na večeři:) Jinak mi celkem chybí rodina přátelé a ježdění autem po Frýdku-Místku, ale snad se zanedlouho podívám domů.

Přikládám video, který udělal můj šikovný bratr (dělá gaming videa brutální pro lidi z celého světa).
Snad se bude líbit, mělo by trošku přiblížit mé rozhodnutí odletět a je tak zdokumentovaná aspoň z půlky má cesta a můj první týden tady.

 Mějte se ať se vám všem daří a běžte naproti svým snům, stojí to za to.
S pozdravem váš René Hranický


Žádné komentáře:

Okomentovat